tiistai 25. kesäkuuta 2013

Hah, sikaarimummo muutti meille...





Me so HAPPY!

Ihastuin niiiiin tähän tyynyn kun näin sen DIVAANI- lehdessä
joskus alku keväästä.

Vihdoin se meillä.
Naurattaa, koska vanhana mummona olen taatusti just ton näköinen,
pieni ja tosi ryppyinen :)

Toinen asia joka kotiutunut meille on uusi objektiivi,
Canonin 50mm  f/1.8 ll,
kiva pieni tehokas objektiivi,
jonka kanssa nyt tutustutaan,
pienin askelin :)

Ensi vaikutelma ollut pelkästään positiivinen,
terävä pikku ystävä!





12 kommenttia:

  1. Toi tyyny on kyl aika makee. Oon miettinyt myös sen kotiuttamista!:)

    Mikäs kamera sul on käytös, täällä uuden kameran mietintä jo kestänyt tovin kun ei muka osaa päättää mikä soveltuisi parhaiten käyttööni! Hmm..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla Canonin järkkäri EOS 1000D EF-S 18-55, oon tykännyt kovasti, ja tää uusi objekttivi antaa vielä enemmän mahdollisuuksia, varsinkin lähikuvien ottamiseen josta minä pidän!

      Poista
  2. IHANA...tuota tyynyä katsoessa tulee hyvälle mielelle...:)

    VastaaPoista
  3. Tuleepa hyvälle tuulelle tyynystä :) Onnea uudesta objektiivistä, voiko kuvasi vieläkin parantua, musta ne on jo nyt super hyviä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, minäkin tykkään ihan mielettömästi. Kiitos, mutta mulla vielä niiiiiiiiiiin paljon opittavaa kuvien ottamisesta!

      Poista
  4. Ihku tyyny... ja onnea uudelle 50mm kamulle :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Thanks my friend. Kiva kamu kunhan päästään sinuksi, mutta joo, tykkään jo nyt:)

      Poista
  5. Postauksesi sai minut hymyilemään - niinpä niin, miltähän sitä mummona näyttää...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih :) Mä ainaskin taatusti just tollanen, ja vielä sikari huulessa :)

      Poista
  6. Aivan hervottoman ihana tyyny!!
    Minä en ole oikein päässyt sinuksi tuon putken kanssa, pitäisikin tehdä uutta tuttavuutta, jos vaikka yhteistyö alkaisi sujumaan ;)
    Onnea uudesta putkesta sinne!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mekin vielä tutustutaan, mutta ensi vaikutelma hyvä, skarppi kaveri, suosittelen, kyllä se yhteistyö alkaa varmasti teilläkin sujumaan.

      Ja kiitos, tästä pikku veitikasta tulee taatusti vielä minulle tärkeä kaveri ;)

      Poista